onsdag 20 oktober 2010

Ja! Biljetter till Luleå fixade!!

Jo,just precis-visst åt jag sushin igår! Idag regnade det lite mindre,så efter att jag äntligen vaknade idag (snoozade larmet i flera timmar!!),så var jag ute i den lilla trädgården och fixade lite i rabatterna innan jag bakade bullar och förberedde långkoket från Linas Matkasse: Gulaschgryta,blev supergod!
Sen bar det av till jobbet på nattmöte. Nu är jag hemma och jättepigg förstås,när klockan närmar sig midnatt. Är inte lika pigg när klockan ringer i morgon bitti... Och just ja,dagens överraskning: lottningen av biljetter i melodifestivalklubben är färdig. Av 16 stolar i Luleå på nästa års första deltävling,där 19 st var intresserade,så lottades jag och kompisen till två av biljetterna! Puh, tur det-vi har ju fixat både flygresan och hotellet där uppe redan. Tyvärr fick bara kompisen biljett till finalen i Globen,så nu gäller det att jag grejar en biljett dit också!

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Du är min schlagerpingla! Kanske ett sätt att längta till hösten;-))
Den där grytan skulle gärna få stått på min spis och puttrat!

Marie sa...

Även du är en lite bagare ser jag ;-)
Mumsigt det ser ut.
Härlig gryta.
Grattis till biljetter, kul.
Kram

Eva sa...

Så klart blev jag ju vääldigt nyfiken på dig efter att du lämnat en trevlig och varm kommentar hos mig!

Himla trevlig blogg!

Jag kommer tillbaka många gånger :o)