söndag 21 november 2010

Bättre sent än aldrig

I fredags kom det blommor. På kortet stod : Bättre sent än aldrig". Jo,jag fyllde ju år i början av oktober! Så visst bättre sent än aldrig. Blommorna kom från jobbet och cheferna där. Ja,vad ska man säga om det?!
Svettisdag nr 2 bestod av jympa,fick massor av inspiration till ny musik och framför allt,nya rörelser! Sen en föreläsning blandad med musik : "Musik och prestation". Efter lunch lyssnade jag på vår generalsekreterare Anna Ivarsson ( hon är så inspirerande!)och hennes föreläsning om "Träning och Trender". Största "flugan" nu är ju Zumba! Frågan är om den har kommit för att stanna?
Nu är det en trött susjos som är hemma fullspäckad med inspiration och en nykick för att ladda om på träningsgolvet som ledare!
En film ikväll kanske? Har fått hem nya filmer från Lovefilm,bl.a SATC filmen nr 2,som jag vet fått dålig kritik,men vill se den ändå.
Just det,på bilden längst ner syns Martin Lidbeg









4 kommentarer:

4U2 sa...

Zumba hade en jag känner dansar häromdagen, första gången jag hörde namnet och vet inte vad det är för dans.

Anne-Lie sa...

Ja visst var Martin underbar att lyssna till! Å Zumba har jag testat och kan tänka mig svettas vidare till;-))

Kicki sa...

Om buketten kan man ju säga att den var annorlunda vacker! Kram

Vinterfin sa...

Ja vad ska man säga....jag hoppar över det :-(
Kan tro att det kommer att bli ännu mera ös på dina pass nu va hi hi..Kanske skulle ta o dyka upp på ett nån gång!
Kram kram