lördag 13 november 2010

Mot Curacao låta gyngan gå

En kollega har just kommit hem från Curacao...och nu kan jag inte sluta tänka på värmen och solen....kanske ska man ta och spara ihop till en resa inför nästa års november? "Mot Curacao låta gyngan gå"...som Povel Ramel sjöng. Hm,inte en helt tokig tanke....
Igår kväll trodde jag att jag igen skulle somna framför film nr 2 som jag har hemma från Lovefilm,samma regissör ( Ridley Scott) och samma man i huvudrollen ( Russell Crowe),men ack vad jag bedrog mej! Här hade vi en bra film,det blir fem plus från mej. Robin Hood-ett äventyr jag gillade,inte minst för Russell ;) Men även underbara Cate Blanchett och Max von Sydow!



5 kommentarer:

Chrissan sa...

En resa till solen så här års sitter ju inte fel.:)

4U2 sa...

Sol, det önskar jag mig, faktiskt.

Kicki sa...

Längtar alltid till solen, atmosfären, maten, vinet, ölen,människorna, typ allt!

Anna sa...

Den strande var inte helt fel, min dottra ringde i morse från marmaris och då satt dom på balkongen i linne och åt frukost, varmt o skönt sa hon. Jag får se fram emot juni :)
Kram Anna

imse sa...

Vilken härlig strandbild. Riktigt längesen som jag var på solsemester. Börjar bli dags nu.

Kram