söndag 28 november 2010

Var bor jag?

Är jag inte på jobbet så är jag på F&S! Sover bara hemma :). Men nätterna på jobbet är rimliga denna helg. Men jag höll ändå på att försova mej idag ,så jag hann knappt med att ta mej till jympan! Vaknade strax före 16,och kl 17 stod jag i mitten på F&S golvet och önskade alla välkomna :) . I fredags hann jag göra lite adventsfint i köket i alla fall,så vi kunde tända första adventsljuset till middagen ikväll. Nu vidare till jobbet för natt nr 3,och se sånt fint pepparkakshus en kollega hann göra i natt på jobbet!





8 kommentarer:

imse sa...

Åh vilket supergulligt pepparkakshus.

Du har ett hårt tempo du, med jobb och gympa om vartannat.

Ta bara lite pauser ibland.

Kram

4U2 sa...

Söt.

Anne-Lie sa...

Kan tänka mig att det snurrar på rätt rejält ibland! Impad över att du fixar hålla ett pass en timme efter uppvaknande - själv är jag rätt seg till att börja med!

Helga - precious sa...

Oj, det var inte illa. Ska pepparkakshuset pryda hos er på jobbet eller skulle hon ta hem det?

Jag har sagt det förr men säger det igen. Jag tycker du är otrolig som hinner så mycket trots nattjobb...

Tess sa...

Vilket fint pepparkakshus!
Alltså hur får du tiden att räcka till allt!? Du är fantastisk!
Kramar

Kicki sa...

Du är duktig du!
Fint pepparkakshus det blev!
Kram

Anna sa...

Duktig som tränar så hårt, ska ta mig i kragen efter nyår :)
Försöka i allafall!
Kramis Anna

Susjos sa...

Pepparkakshuset står på jobbet och välkomnar alla som kommer dit :)