tisdag 8 februari 2011

Bidragen i Luleå

För er som av någon anledning har missat detta,så lägger jag in en bild på Swingfly igen,som jag och M träffade bara några timmar innan direktsändningen, självklart blev han vår favorit,hihi!



Rickard och Marie gjorde ett bra jobb,trots fadäsen med fel bidrag.






Dilba var först ut.Musiken kom inte till sin rätt där i arenan. När jag såg reprisen på Tv var det mycket bättre. Jag tyckte det var en bra låt. Trist att hon kom sist.



Vår nya kompis Swingfly gjorde bra ifrån sig!






Liksom Jenny Silver. Men den låten med dansarna var också bättre i TV rutan sen tyckte jag.







En bild på dansarna också....








Inte lätt för Jonas att sjunga efter Jennys häftiga nummer.







Le Kid, trots all härlig färg, men nej,jag gillade inte låten.









Rasmus-vilken kille! Han var suverän på scenen och framför kamerorna. En gullig låt.









Söta Pernilla,kul att hon gick vidare,fast inte min favorit. Vi letade och letade,men såg aldrig Dregen....











Vinnare nr 1. Danny var helt outstanding på scenen. Numret var faktiskt bättre att se live än i Tv rutan!

























4 kommentarer:

Petra sa...

Måste gå in och kolla på svtplay på swinfly och Danny.

Anna sa...

Kul och se live, förstår att de var bättre.
Eran kompis var bra!
Kram

Susanne sa...

Tyvärr missade jag hela alltet! Jobbade helgen och hade det väldigt stressigt. Missar nu på lördag också men då pga betydligt roligare tillställning, nämligen Wallmans the 70´s!! Ska bli vansinnigt roligt=) Kram

Helga - precious sa...

Kul kul! Jag tänka mig att ni njöt och hade roligt :)