måndag 14 mars 2011

Showen på rad 8

Vad ska man säga..gick det att undgå någon att jag och kompisen satt på rad 8 på finalen och hade en egen show?? När jag såg reprisen på svtplay höll jag på att sätta kaffet i halsen....,haha! Nåja,jag bjuder på det, och sanningen är att vi hade SUPERKUL! Vilken fantastisk kväll det blev!
Innan direktsändningen började så träffade vi på Sångfågelns skapare Ernst Billgren med fru,och passade på att fota oss med dem...
Jag kallas numera Alice Timander på jobbet. Och apropå jobb-jag har jobbat inatt,kom just hem efter en intensiv natt,och vet att jag inte hinner blogga i eftermiddag,för nu är det jympa och jobb som gäller igen de närmaste dagarna och nätterna. Men jag har så mycket mer foton från melodifestivalen...de kommer så småningom!
Vann rätt låt? Tja,den är inte så pjåkig-men jag tycker fortfarande att Danny hade bättre låt!
Bilden från TV har jag lånat av Kicki, en annan bloggare-Tack för lånet! Nu går ögonen i kors-dags för sängen! Gäsp!


10 kommentarer:

Kicki sa...

Men du är verkligen Alice! Kramar

Chrissan sa...

Klart du får låna bilden om du vill! :)

Nina sa...

haha, va härligt med en massa glam!!! Ernst Billgren verkar galet trevlig och äkta tycker jag. Ser fram emot fler bilder från denna galna kväll! ha en bra dag! kram

Tant Janet sa...

Jag såg dig på tv :-)

Anni sa...

Tycker att du axlar Alices mantel utmärkt!

Petra sa...

Tycker verkligen att det var så skoj att se er. Äkta glädje sprutade ur er.
Kram

Anna sa...

Vilken upplevelse!!
de måste ha varit superkul!
Kram

Mollan sa...

Åh var du där? Gud vad roligt! Jag tyckte också att Dannys låt var bättre, men den som vann var också bra.

Mina dagar sa...

Svtplay ska nu ses;)
Härligt att ni hade en härlig kväll!
Kram på dig då Alice;)

äppelblomman sa...

Trevligt att du hittade till min blogg!
Åhh så du är BM, härligt. Vill oxå jobba som det när jag blir "stor";-)
Kram K