tisdag 26 april 2011

Jag har åkt hit och dit



Nu när jag äntligen är ledig så har förstås det fina vädret försvunnit. Men jag njuter ändå av min ledighet,och försöker återanpassa mig till dagtid. Massor av ärenden har jag hunnit med idag-Återvinningsstationen, köpt träolja, bokat tid för vindrutebyte, och fått prov på nytt markistyg-behöver bytas!
Som vanligt handlat mat,fixat mer antihistaminpiller till mina stackars killar som lider av pollenallergi. Och som grädde på moset har jag tvättat altandäcket,innan jag lagade middagen! Nu blir det soffläge och en titt på "Inför ESC". Kolla in Ungerns bidrag ikväll,hon kommer till final,helt klart!


4 kommentarer:

Petra sa...

Skönt att det är lite sämre väder så man kan fixa utan dåligt samvete!

Lider med dina killar.
Kram

Anna sa...

Ungern har väl inte varit med tidigare, eller de var nog länge sen i allafall.
Kram

Eva sa...

Jisses vad du ha hunnit med mycket! Kul!
Min man har också gräsligt mycket allergi just nu + feber och sjuk. Synd :(

ta hand om dina pojkar!

Kram

Helga - precious sa...

Bra att hinna med mycket måsten men glöm inte vila lie också... Jag pelade in ESC - ska se det idag...