måndag 23 maj 2011

Champagnehelg

Jag är glad att jag varit ledig idag med och fått tillfälle att återhämta mig efter en fullspäckad helg! Alla min mans 5 syskon samlades denna helg för att fira födelsedagar mm. Även hans syrra från USA kom över till Svedala. Lördagkvällen spenderades i Grunewaldvillan i Saltsjöbaden,där vi började med champagne högst upp i tornet (utsikten var fantastisk!) innan det var dags för vinprovningen med 7 rätters middag.
Söndagen var det körsång i Sofia Kyrka,där en svåger är med i kören. Sen bidde det Champagne igen (!) på Restaurang Prinsen och en tre rätters middag. Mycket ätande och drickande i helgen alltså. Idag kiropraktor besök (ryggen börjar bli bättre) och jympa ikväll. Ska bli riktigt skönt att jobba tre nätter igen denna vecka, komma in i lite vardag igen efter all lyx!










4 kommentarer:

Petra sa...

Vilken helg du har haft. Sådana dagar lever man på länge.
Kramar

Helga - precious sa...

Vilket fantastiskt ställe!! Så skulle jag vilja bo - det är drömmen...

Susanne sa...

En riktigt festhelg=) Så härligt!! Det förgyller vardagen!!

Mina dagar sa...

Alltså vad säger man.....huuuuur trevligt som helst!!!!!!!!!!