torsdag 12 maj 2011

Heja Saade!!!

En orm träffade jag på min promenad idag!! Ser att jag inte fick med vare sig huvud eller svans!!....Men så lång var den inte :). Vad är det för orm? Kopparorm?


Nu till något mycket roligare. ESC semifinal 2. Ikväll gäller det..kommer Sverige att ta en finalplats? Vad tror ni?

Självklart hoppas och tror jag det (fast jag hade ju hellre sett Danny där ikväll). Vilka länder gör Sverige sällskap ikväll?

Jag gillar mest och tippar på : 1. Bosnien-Herzegovina. 2. Irland. 3. Danmark. 4. Rumänien 5. Bulgarien 6. Ukraina 7. Makedonien 8.Vitryssland 9. ....ja vilket land till tro?? Jättesvårt!...Hm tror jag tippar Lettland...och så Sverige förstås! Ikväll håller vi tummarna!!!

5 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Det är helt klart svår tippat - tänk jag gillade ju Norges bidrag men vad hjälpte det?

Suzesan sa...

Japp nu är vi(Sverige) final eller vad tror du schlagerfreak;)Hihi. Så bra han sjöng. Synd han inte fick krossa alla rutorna.

Det är en kopparorm de bits inte. En ödla egentligen. Fina.

Gillad FYR Makedonia. Annars så tråkig musik

Kram
/Susanne 1

Petra sa...

Huuuuu, vilken orm. Alla är livsfarliga :-))

Heja Saade och han gjorde bra från sig.
Kram

Susjos sa...

Ja, nu jäklar är Sverige i final! va bra han gjorde det Eric!!!

Jesse-Paloma sa...

Du har helt rätt i att det är en koppar =)