fredag 18 november 2011

Fredagspizza


En fruktansvärd huvudvärk i morse fick mej att låta bli att ställa klockan för att kliva upp idag i tid-nu när jag vakar av efter tre nattpass (fick två fina förlossningar i natt ).
När tror ni man vaknar då, tidigt? Näha, halv fem slog jag upp mina blå! Häpp! Kolsvart ute, och med en trist huvudvärk fortfarande.
Men nu efter ipren, kaffe och vår fantastiska fredagspizza så börjar jag bli människa igen. Och inte gör det något att jag har en ny långledighet framför mej, och IDOL på TV- Ha en trevlig kväll alla!

6 kommentarer:

Shamrock sa...

Pizza låter bra. Här blev det lammgryta

Anne-Lie sa...

Skippar iprenen men är ändå rätt nöjd! ;-))

Ann-Christin sa...

Hei på deg :) da har jeg funne veien til bloggensverden, og ble en av dine nye følgerer :) den pizzaen såg bare helt vidunderlig god ut! ønsker deg en fin helg og takk for meg for denne gang..hilsen fra Ann-Christin :)

Anna sa...

Skönta att du kunde sova så länge, pizza med IDOL är kanon :)
Kram

Hovdamen sa...

Hoppas du känner dig bättre idag då!
Jag kan inte heller sova även om jag får lov.

Tack för din kommentar i min blogg:)

Nu är jag hemma i Sverige igen...

Petra sa...

Hoppas att du mår bättre idag.
Kram