måndag 5 december 2011

Julklapp på jobbet

Ser att ett inlägg som jag gjorde via iphonen i fredags inte kom med?
Så här kommer bilden igen. Landstinget har sedan många år slutat att ge oss julklappar,förr om åren fick vi alltid en almanacka med landstingets logga på.
Döm om min förvåning när det låg en liten present i postfacket när jag kom till jobbet i förra veckan. Vår arbetsledare på natten har ur egen ficka köpt små fina örhängen till oss som en liten julklapp och uppskattning. Gissa om jag blev glad! De juliga örhängena passar ju utmärkt nu när jag ska jobba på julaftonen och allt :)

Denna måndag har jag sovit massor inför nattjobbet igen. Blev bara två lediga nätter denna gång. Så nu strax jympa, hem och duscha och iväg för en natt...

13 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Måste vara härligt med en arbetsledare som överraskar på detta sätt! Ha en bra natt - själv ska jag sova gott;-))

4U2 sa...

Men så rart! Sådana människor är ytterst ovanliga!

Mallan sa...

Men vad söta :-)

Petra sa...

Åh vilken underbar ide. Urfina är dom.
Kram

Shamrock sa...

Vad kul med en arbetsledare som hittar på såna små saker. Det är ofta det som gör skillnaden på bra och dåliga chefer

Anonym sa...

Underbart!!

Sus sa...

Söta!

Och ni borde få Nobelpris eller nått i julklapp.

fialia sa...

Så gulligt. Vad trevligt att få sådan uppskattning.
ha de Fia

Västgötskan sa...

Jättefina! :-)

Betydligt bättre än en landstings-almanacka (vilken dammtuss kom på den idén från början...)

Anni sa...

men så söta!

Eva sa...

Vilken trevlig och snäll arbetsledare!

Kram

helga sa...

Det var en fin gest! Jättesöta :)

Ting sa...

Jättesöta ju!