torsdag 22 december 2011

Minnen från Globen och förberedelser

Klart jag såg på TV igår- "Melodifestivalen-vägen till Dusseldorf". Den som var uppmärksam såg oss svepa förbi igen, vem minns inte "vår egen show"bakom anhörigintervjuerna i finalprogrammet från Globen?

Jag hann även lägga in sill,både senaps sill och vanlig inlagd sill!
Men några kolakakor vet jag inte om jag hinner göra?
Ledig idag, och höll på att försova mig till tandhygienisten,där jag skulle vara kl.11.50! Som tur var så väckte Maja mej med krafsande på sovrumsdörren. Jag hade stängt av klockan och somnat om :)
Sen kompletterande matshopping,de sista julklapparna innan jag åkte hem och gjorde en sillsallad- nytt för oss på vårt julbord i år.
Nu ska jag se på tv4play och sista avsnittet av "Så mycket bättre".

5 kommentarer:

Petra sa...

Glömmer aldrig eran show i rutan.Hoppas på repris även i år. Kram

Sus sa...

Och jag missade programmet och tänkte just skriva att det är perfekt att kolla på play nu då jag blir ledig.

Inte ens jag själv har fattat att jag ska åka bort...

Kicki sa...

Vad gott det ser ut! Ser fram emot nytt mellouppträdande! God jul!

Västgötskan sa...

Tandhygienisten två dagar innan julafton? Vilken härligt julklapp... Eller nåt. ;-)

fialia sa...

Önskar dig en fin god jul.
ha de Fia