tisdag 22 maj 2012

ESC semifinal ett

Lite hann jag med idag,fast jag sov så länge. Hann se dopet på TV, och visst skymtade jobbarkompisarna med i Slottskyrkan när de gick ut :). Sen har jag tvättat bilen, handlat. Gödslat gräsmattan och vattnat den. Joggat (fast det gillade inte knät, hm) Lagat Linas matkasses goda vegetariska middag denna vecka. och nu, kära vänner börjar ju ESC första semifinal!!!! Vilka går då vidare ikväll....ingen aning, men tippar i alla fall på Grekland och Rumänien! Let the show begin!!!!!

4 kommentarer:

Sus sa...

Jag såg vänner jag med =)

fick dina jobbarkompisar gå för att de förlöste sessan?

Susjos sa...

Just det Sus, de fick inbjudan just för att de var med vid förlossningen ;)

4U2 sa...

Hoppas ditt knä inte krånglar. Lycka till med melodifestivalstittandet!

helga sa...

Jag fick servera kungligheter på väg hem från dopet...