torsdag 17 maj 2012

Heja knät och Heja Sverige!

Jomenvisst funkade knät på jobbet i natt! Vilken tur! Naproxenet verkar ha gjort susen, och inte dumt att tillsammans med uskan ha en barnmorskestudent med mig i natt, några steg har jag nog sparat :)
Men det var ljuvligt skönt tyckte både knät och jag att få krypa ner i sängen i morse, så pass skönt att jag sov till 17.15!!!! Nästan försovit mej alltså! Nu stundar en till natt på förlossningen, och jag har lindat knät också, känns skönt med lite stöd. Heja knät, och Heja Sverige ikväll mot Tjeckien!!!

5 kommentarer:

Shamrock sa...

krya på sig lilla knät

Anna sa...

Vad rädd om knät! Och hoppas att du får en bra jobbnatt!

Kicki sa...

Var rädd om lilla knät! Kram

Anna sa...

hoppas du får en lugn natt så du får vila lite.
kram

4U2 sa...

Hejar på knäet, hoppas det ger med sig!