fredag 14 september 2012

Äntligen!

Efter en bra natt på jobbet med två fina förlossningar så var det skönt att åka hem och veta att jag nu har två veckors semester framför mig!  Hade ju en tidig sommarsemester,så det här känns heeelt ljuvligt att få lite ledighet i september. Nästa vecka tillbringas på Santorini, just nu regnar det där,men jag hoppas att solen kommer att skina lite också.....i morgon eftermiddag så åker vi!!! Underbart!
Pratade med pappa idag, och han verkade skapligt pigg. Härligt!


9 kommentarer:

Anna sa...

Åhhhh va härligt och få komma iväg, njut ordentligt nu!!
Kram

Anna sa...

Jag är så avundsjuk på er som får komma iväg till solen.
Men njut i massor för det är du värd!
Kram

JaanaM. sa...

Du/ni är värda denna resa!! Ha det sååå skönt!!! Tweetade en låt med kapten röd till dig på Twitter... :)

Agneta sa...

Ha det så jättebra! Njuuuuut! :)

fyra årstider sa...

Santorini en helt underbar plats.
Trevlig resa.
Mysig blogg du har förresten
Lena
fyra årstider vid en landsväg

Maya sa...

Åhhhh... jag vill med :) Ser underbart ut där!
Kram och ha en härlig semster!

Helga sa...

Njut av sol, bad, god mat och dryck...

Öbon sa...

Åh, så skönt! Nog kommer solen fram och lyser på er.

Må väl.

Mallan sa...

Skönt att ni kommer iväg! Trodde du skulle ställa in resan. Kram :-)