måndag 26 november 2012

Äntligen måndag


Det blev en lugn sista natt på jobbet. Skönt med lite återhämtning. Men så mörkt ute när jag vaknade. Lite segt att åka iväg till F&S efter tre nattpass, men döm om min förvåning vilken energikick jag fick av att se så många motionärer på plats idag på mitt pass, och jag fick en endorfinkick utan dess like!!! Jihaaaa!!!!!!!!!!!! Så nu är jag pigg igen, och ledig en hel dag. Då passar det ju bra att ta en dagstur till Falun med syster i morgon och hälsa på pappa?!

5 kommentarer:

Anna sa...

Visst är det härligt när träningen har den inverkan. :)
Kör försiktigt och ha en fin dag här uppe i morgon!

Blåklinten sa...

Har själv kommit igång med träningen igen o det är så gött. Nu gäller det bara att hålla i också hmm..
Hoppas du har en härlig dag med fars gubben och att han fortfarande mår bra.

Anna sa...

Ha en mysig dag i Falun idag! Kram

Petra sa...

Tänk vad träning kan ge energi!

JaanaM. sa...

Visst ger det att leda en enorm kick! Träning överhuvudtaget... :) Hoppas du får en trevlig dagstur till Falun!