tisdag 6 november 2012

Svettisdagarna på gång!


I helgen är det dags för Svettisdagarna! Förra året var vår förening inte med,då vi precis hade öppnat våra nya lokaler, så räckte inte pengarna till. Men i år får alla funktionärer som vill vara med! Ska bli så spännande,massor av träning och föreläsningar,mat dryck och fest!  Jag har anmält mig till jympapass, yoga och indoor walking bl.a . Vet att jag också ska sjunga med Gabriel Forss, lyssna på Torbjörn Åkerstedt som ska föreläsa om sömnen. Och en spännande föreläsning som heter "Leva utan att döma" med Claes Schmidt,eller Sara Lund...som han/hon också heter,han är transvestit. Superkul ska det bli!
Men ikväll ska jag in till stan och träffa jobbarkompisar på stan, det är några som slutar,så vi ska ses och äta en bit på restaurang "Cliff Barnes" . Hoppas nu att pendeltågen går igen,det har varit strömlöst på eftermiddagen....

8 kommentarer:

Shamrock sa...

Håller tummarna för att strömmen funkar - ha det så kul

Kia sa...

Vilken toppen-helg! Fantastisk! Nu blir jag riktigt avis - men absolut inte missunnsam. Ha jättekul!

Anna sa...

Kul och göra någe en tisdag, då blir veckan inte lika lång :)

En kul helg framför dig också :)

Kram

fialia sa...

Fullt upp som vanligt, men det låter kul med svettisdagarna . Våra pendeltåg har samma problem, hopplöst.
ha så kul i kväll.
Fia

Västgötskan sa...

Vad roligt det låter!! :-)

Vid snabb anblick tyckte jag att det var du på tidningens framsida. ;-)

Kram M

JaanaM. sa...

Längtar efter Svettisdagarna! Och börjar må bättre... Så orkar nog köra på under helgerna. Har dock glömt vad jag valt. Ska sjunga och jympa- det är väl det jag kommer ihåg. :)

Unknown sa...

Åh så kul Susanne, jag var bara med på Svettisdagarna en gång, och det var superkul. Var i Linköping i helgen och såg att de hade Indoor Walking där, hade en plan att testa men det blev inte av. Låter lite spännande tycker jag - särskilt nu när det börjar bli mörkt och kallt...
Kram

Eva sa...

Så kul det låter :)

Kram