söndag 9 december 2012

Insomnia tider igen...och kattutställning

Helt omöjligt att sova på natten. Har alltid dessa problem under den mörka årstiden, som nattarbetare. Somnade väl vid 04 tiden, och då hade jag gett upp och tagit en halv sömntablett.
Men har jobbat lite idag trots allt. Jag har målat taket och taklisten idag. Mannen åkte ett varv till återvinningsstationen idag igen och slängde ett gammalt data bord och en bokhylla. Så skönt att bli av med gammalt skräp! Äldsta sonen och hans flickvän har varit i Göteborg på kattutställning, och kör nu bil på väg tillbaka till Sthlm....hoppas de slipper ovädret...och ja, de norska skogskatterna har visst gjort succé i Gbg och vunnit fina priser, här ett foto på en av de vackra katterna, får jag presentera : Momos!
Kattuppfödarnas hemsida om någon är intresserad : Uncutdiamond.



5 kommentarer:

Petra sa...

Håller tummen att de klarar sig.

Mallan sa...

Fina kissar :-) Kram

Fru Venus sa...

Jösses vad fina kissor! :-)

Blåklinten sa...

Antar att du tycker det är skönt o komma framåt i renoveringen. Jobbigt under tiden men kul när det blir färdigt.

Jag gissar att katten är en MainCoon?
av hemsidan att döma.
Då känner dom säkert min kompis som också föder upp den rasen. www.ironcoons.se

Ha det gott!

fialia sa...

Håller med dig om att det är svårt att sova nu, jag låg o läste till ca tre i natt.
ha de Fia