torsdag 13 december 2012

Lunchdate och Champagne


Idag tog jag mej till Kista för att träffa schlagerkompisen och äta lunch, kanske inhandla de första julklapparna? Tror ni det blev några? Näe, men en massa snack om vårt tuffa jobb, utflugna barn och den stundande julen.....och jo,kompisen var färdig med sina julklappar...nu börjar jag bli lite stressad.....
Så, ikväll firade vi (jag maken och yngsta son) stressen och Lucia med lite champagne, det var gott!  Borde ha bakat lussekatter idag,men det bidde inga. Kanske skriva några julkort?......

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

Lite bubbel sitter väl alltid bra? :-) Miljoner människor i Kista?

Agneta sa...

Åh, lugn! Gör som jag, låssas att det är långt kvar till jul! :)

Mallan sa...

Ligger du lite efter i julstöket? Äsch, det är de inte ensam om! Kram

Sus sa...

Fin klänning!

Jul blir det vare sig du hinner eller inte.
Skit samma =)

Kicki sa...

Eller så dricker man bara champagne:) Pol Roger har vi smakat på min man Roger och jag!

kattiiiiss sa...

Så snygg du är! Gillar din klänning :-) Hoppas att du hade det trevligt!
Kram K

Eva sa...

Julkorten kan du skriva i morgon. HOppas du kopplade av på sofflocket i stället. det är du värd.

kram

BP sa...

Kul at du hälsade på hos mig. Du är erkligen en trevlig nu bekantskap måste jag säga:-)

fialia sa...

Fin tunika / klänning. Absolut roligare att dricka champagne än att baka enligt mig, hehehe
ha de Fia