lördag 2 mars 2013

Karlstad laddar...

Oj vilken kväll det blev igår!! Det berättar jag mer om sen ( men träffade en del kändisar )Inte blev det många timmars sömn i natt heller! Halv tre i natt kom vi hem!
Idag har vi kollat in stan , tyvärr inte mycket glitter å glamour här, bara statyn har fått lite färg ! Ulrik Munther blev intervjuad i en galleria , thats all. Nu laddar vi om på hotellrummet inför middag med melloklubben innan det är dags för Andra Chansen. Vilka vinner? Hoppas på Martin och Robin !!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

Agneta sa...

Åh vad kul att vara på plats!

Anna sa...

Och jag tänker för första gången i år titta på Mellon i hopp om att se er. :) Ha en grym kväll!

Shamrock sa...

Jag såg dig!

Hökis sa...

Sett er två gånger :0)

BP sa...

Kicki fångade dig på bild!!!!
http://kristiinamedtre.blogspot.se/2013/03/mellodrama.html

Ni verkar ha haft det toppen!!! Klart ni snubblade över kändisarna - Karlstad är ju bara en liten by;-)

Miss F sa...

Jag såg dig på tv :)

Anonym sa...

jag såg dig också! :)

Anonym sa...

Sitter här på Gran Canaria och tittar på SVT World mello, ser dej 2 gånger ni verkar ha jättekul! Jag var på Guantanamo i fredags och åt gott och drack god Mrxican Coffe!
Gunnela