tisdag 11 juni 2013

JAAAAAA!!!!

 En tung sten har fallit från mina axlar! Jag klarade CTG-certifieringen, ingen är gladare än jag idag!!! Jo,kanske min man som just nu är på Friends Arena där det ser bra ut för Sverige just nu :)
Ännu gladare blev jag när jag fick hämta ett paket på posten och det var min nya Desigual väska, tyvärr var den lite mindre än jag trodde, trots att jag kollade måtten noga innan jag beställde, men jag har ju alltid så mycket i mina väskor,haha! Nåväl,snygg är den!  Har firat min tenta här hemma i min ensamhet med pasta och pesto. Njuter av att jag kan se fram emot alla roliga saker som händer här framöver, och att sommaren är här!!!!!

8 kommentarer:

Grönare ängar sa...

Väskan är supersnygg! Kram fr Camilla

JaanaM. sa...

Grattis ännu en gång till provet! Du är ju bäst! :)

Home2tiny sa...

Stort grattis vännen, klart du fixade provet. Ursnygg väska. Kramisar Tina

Blåklinten sa...

Återigen grattis, fast jag visste att du skulle klara det.
Och du, ... väskan är skitsnygg!!!! Vill ha

Ting sa...

Grattis!
Vad duktig du är!

Agneta sa...

Grattis!!

Anna sa...

Wihoo! :) Grattis!!

BP sa...

Stort GRATTIS till certifikatet. Visste det ju,ingen tvekan alls:-)))

Desigual väskan är ju så himla cool. Strunt i att den är litet för liten;-)

Ett hett tips: Desigual i Tävy verkar köra på med sin utförsäljning månaden ut. Kolla om du har vägarna förbi. Jag har iaf shoppat loss där:-)