lördag 28 december 2013

En dag i musikens tecken

Tiden går fort när man är ledig! Såå skönt med ännu en natt ledigt. Idag hade jag lovat att ta lunchpasset på F&S och jösses så många motionärer som kom så här efter jul! Jättekul var det ,snacka om endorfin kick och att passet tog musten ur mej !
Resten av dagen har jag lyssnat på musik, ett nytt jympa pass ska göras (gick inte så bra...idag) Nu ikväll har jag istället varit uppslukad av att göra ett nyårsmusikquiz..och har njutit av musik på Spotify! Lite TV blev det också,den nya serien "Fröken Frimans krig" verkar jättebra, och så har jag gråtit till Peter LeMarcs  "Little Willie John" som han framförde i "Tack för musiken". En dag i musikens tecken alltså! Godnatt!

2 kommentarer:

JaanaM. sa...

Min ambition är att byta några låter... Tror jag har någon låt redan.... HM. Ingen lust egentligen. MEN det behövs. Dags för mig att leda idag. Hoppas på många motionärer, idag har jag ingen konkurrens av medeljympa... :)

Helga sa...

God fortsättning!!! Låter som du har det bra!!!

Vi vilar oss i form med långpromenader och umgänge.