måndag 13 januari 2014

Nu är vi här!

Blev en timmes sömn för mig i natt, kunde inte somna om när jag vaknade! Så kl 04 gick jag upp och åt frukost! Skönt att ha lite tid på sig innan taxin kom mot Arlanda kl 05.15! Trodde att jag skulle somna på planet, men tyvärr satt det två mycket druckna män (kl 07 på morgonen!) bakom oss och förstörde en del av resan. Kabinpersonalen beslogtog deras medköpta flaskor som de drack ur, och inte blev det gladare för det! Men nu är vi här, och jag lär somna ovaggad ikväll! Ska njuta av exakt varje sekund, så det så!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Agneta sa...

Ååååh…. Härligt!

Susanne sa...

Hoppas att din dag blev fylld med en massa sol, värme och god mat och dryck.
Kram

Singelmamman sa...

Ha det underbart!

BP sa...

Ungefär så kände vi oss när vi flög till Tel Aviv!!!
Njut nu för fullt - det ser ljuvligt ut och internet verkar funka också. Perfekt ju!!!

PS. Två restaurangtips:
1. La Casa Vieija.
http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g187471-d3471515-Reviews-La_casa_vieja-Gran_Canaria_Canary_Islands.html. Världens mat och deras special dessert som börjar på G är en matorgasm.

2.El Duke - Ta Solemillo (oxfilén) eller sjötungan där och som förrätt "gambas". Du lär inte bli besviken!
http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g562819-d1000210-Reviews-El_Duke-Playa_del_Ingles_Gran_Canaria_Canary_Islands.html

Anna sa...

Härligt de ser ut!
Njut av veckan nu!
Kram