tisdag 28 januari 2014

Snack med Dirty Dancings Johnny i London!

Visst är det fascinerande med sociala medier! En Gareth Bailey favoritmarkerade ett inlägg som jag gjorde på Twitter efter att jag sett Dirty Dancing i London, då blev jag nyfiken och frågade om det var han som spelade Johnny...
...och fick till svar att det var han, och han undrade om jag sett showen!
...vilket jag ju gjorde! Han dansade fantastiskt och det var något att lägga ögonen på vill jag säga!

Idag har jag vilat,vilat och sen åkte jag till F&S och körde ett jympapass. Så skönt att vara ledig idag också,behöver vila upp mig efter dessa semesterveckor!

7 kommentarer:

BP sa...

Ja det är verkligen fantastiskt med dessa sociala medier... som jag inte vet så mycket om egentligen, förutom bloggen då;-)

Toppen att killen svarade dig - WOW!!! Du måste nog lägga upp honom i din högerspalt på bloggen.
Å japp, han ÄR ögongodis (kunde ju inte låta bli att googla honom;-)). Så om du tar honom som förrätt så tar jag över honom till efterrätt. Åsså käkar vi båda två hemma - vanlig husmanskost typ... där man vet vad man får;-)

Rantamor sa...

Så himla coolt...
Och visst skulle jag också ha haft ögonen på denna mumsbit...

Tjingelingen på dig snart börjar ju Melodifestivalen och då tänker jag ju lite extra på just dig.

Tjingelingen från rantamor.

Blåklinten sa...

Men guud va grymt fräckt och kul.
Kommer nog sakna dig på lördag..det finns ju vissa som man har följt länge och är lite extra nyfiken på.
Men det får bli en annan gång helt enkelt. Kram på dig.

Ama de casa sa...

Oooo... SÅÅÅ coolt! :-D

Home2tiny sa...

Vilka toppendagar du haft i London o Dirty dancing måste varit hur bra som helst. Häftigt att snyggingen hörde av sig. Kramisar Tina

Anni sa...

Du upphör då aldrig att imponera!

(Jag har köpt till Fantomen (igen!) och till Trettondagsafton på Open Air Theatre i Regent's Park)

Fru Venus sa...

Jag såg DD i London 2009, fantastisk! :-) Och det här var ju extra kul!