lördag 11 januari 2014

Trip to Malta and Maspalomas coming up!

Just ja, vi ska ju åka på måndag! Kanske bäst att ta ner resväskorna från vinden? Men just nu håller en annan resenär på att packa sina väskor...han åker redan i natt! Min man skjutsar in killarna till centralen i natt,därifrån åker de buss till Skavsta och tidigt på morgonen flyger de ner till Malta. Så spännande för dem! Hoppas nu att allt flyter på bra för dem...
Och här ute har snön nu kommit, det gillar jag inte..förutom att det faktiskt blir lite ljusare ute, det är alltid något!

7 kommentarer:

Helga sa...

Spännande med Maltaflytten... Är det callcenterjobb?
Hoppas ni får en kanonsemester...

fialia sa...

Ohh Malta, där var jag på 70 talet o tyckte mycket om det.
Ni får ha de så bra på semestern.
ha de Fia

kattiiiiss sa...

Önskar er en trevlig resa!
Njut av värmen och ta med lite sol hem :-)

BP sa...

Hos er händer så allt på en gång! Å du - varken du eller sonen kunde ha tajmat resorna bättre. 8 minusgrader, snö och is - nej, det vill man helst slippa!

Susanne sa...

Önskar dig en underbar semester.
Kramkram

Anonym sa...

Hej! Du visade en Desigual klänning på bloggen den 21/9. Vad heter den?
Mvh Viktoria

Hovdamen sa...

Nu blir jag avundsjuk! En resa, så härligt! Snön gillar jag verkligen inte heller. Det är pest!