måndag 17 februari 2014

Frissabesök och ett härligt jympapass!

Idag sken solen från en blå himmel, kändes heeelt fantastiskt!!!!!
Ännu en bild från gårdagkvällen. Som ni ser hade vi toppenbra platser! Är så imponerad av hela ensemblen, alla sjöng så himla bra. Inte minst Philip Zandén och Anton Lundqvist!
Sådär ja, nyblonderad och klippt igen, och här har jag just gått igenom nya jympapasset lite snabbt i vardagsrummet!
Ikväll var det 3dje gången jag körde mitt nya jympapass. Nytt för denna termin är att jag är i lilla hallen, och i dag var det så många motionärer där ( så himla kul !) ,så vi fick knappt plats kändes det som, så jag modifierade om lite så att jag vid vissa delar av passet hade alla motionärer framför mej istället för i en ring runt mej då vi skulle gå flera steg åt sidan- och tänk, det funkade riktigt bra! Är mycket nöjd med dagen. I morgon är jag snäll mot jobbet och åker in på min lediga dag och kör lite teamträning (jodå,jag får betalt..)








6 kommentarer:

Anki sa...

Skitsnygg är du!!!
Och att bara gå in här eller på insta och vara med lite hos dig vid sidan om gör mig piggare o gladare! Du smittar! :-) kram!! <3

Rantamor sa...

Så snyggt det blev hos frissan, men så är du ju en snygging redan innan du besökte stället.
Och du är beundransvärd att hålla igång kroppen, och ser ut som hälsan själv.
Att ta hand om kroppen speglas i själen !!!!

Tjingelingen i natten.

Anna sa...

Snygg i håret, skönt och fixa slingor till våren!
I kväll blir det träning för mig :)

Anna sa...

Ja visst var det härligt väder ute. Riktigt vårväder. Så efterlängtat. :)

Helga sa...

Vad fin du blev i håret!!

Duktig är du också som leder så stora pass...

BP sa...

Skitsnygg frisyr å resten är lika läcker den:-)