tisdag 8 april 2014

Malta!

Fotona blev inlagda i oordning, och svårt att ladda över dem till bloggen, men här kommer de första!
Precis installerat oss på vandrarhemmet är vi på väg ner till huvudgatan och havet för en sen lunch..
Vackra skymningsbilder från Sliema
Och en bild från utsikten vid lunchen...
Här också en bild från Peppis lunchrestaurang
På kvällen hittade jag stället som man ser på webkameran från Sliema
Fotona är tagna med min Iphone, så det är inga superbilder! Gissa om vi har haft det toppen denna helg, trots mycket moln och lite blåsigt ibland. Helt underbart att få träffa yngsta sonen, vi har njutit sååå av varandra hela familjen hela helgen! En fantastisk sightseeingtur i Valletta och en stad som hette Mdina (den tysta staden),från medeltiden, som tidigare varit huvudstad på Malta. Mera foton kommer...

6 kommentarer:

BP sa...

Toppen bildkavalkad! Vänter med spänning på nästa laddning!
Underbart att höra att ni hade så kul!

Gafflan sa...

Åh vad fint!! Malta borde vi besöka. :)

Anna sa...

Va fint de ser ut och vara, har aldrig varit där, väntar på spänning på fler bilder.
Kram

Kicki sa...

Ser fantastiskt ut! Förstår att du har njutit av att få rå om din son!
Kram

fialia sa...

Åh så fint, och så härligt att å träffa sonen.
Jag var på Malta på 70 talet o glömt hur fint där är, (eller så tittade jag inte) hehehehe
ha de Fia

Ama de casa sa...

Åh vad fint det ser ut! Måste ta mig till Malta nån gång...

Och toppenväder hade ni också - härligt! :-)