måndag 12 maj 2014

ESC-finalen i Copenhagen!!!

Nu får ni njuta av foton från finalkvällen på "Eurovision island" i Köpenhamn
Träffade helt fantastiska människor! Här förra årets ipren-man i årets gulblåa färger.
Denna tjej är precis som vi med i melodifestivalklubben
Vi värmer upp med att sjunga Euphoria!
Många var dessa skäggiga "damer"
Jag lovar, humöret var på topp!!!
Här våra kära vänner Kevin och John som vi träffade i Malmö förra året,och även hälsade på i London i januari.
I arenan kokade det!
En av mina favoriter var Malta,men det gick inte så bra för dem.
Vi såg en väldigt glad Sanna i greenroom, fast det syns inte på bilden.
Här är vinnaren,den helt fantastiska Conchita!!!
Som ni förstår är jag fortfarande euforisk efter helgen! ..och lite sliten! Men nu har en ny vecka börjat, och det är bara att ladda om för allt som ska hända denna vecka! Måndag betyder också jympa...så nu är jag hemkommen igen från F&S och får vila lite ikväll...

8 kommentarer:

Maya sa...

Ja av bilderna av att döma så hade ni en kanon kul kväll!
Kram Maya

Sus sa...

Det är så sjukt roligt att följa dina resor!

Ama de casa sa...

GUUUUU va häftigt! :-)

Jag gillade också Malta. Och Danmark :-)

Men resultatet på pallen var helt ok för mig :-)

Kicki sa...

Tur du håller i gång din kropp!:)

Helga sa...

Men vad kul det verkar! Härliga bilder också!

Rantamor sa...

Förstår att du/ni hade en otroligt kul helg, kanske har ni redan bokat in nästa års final ???
Jag var ju förtjust i Nederländernas fina countrylåt den var riktigt najs, å så förståss Sveriges Sanna och vinnaren var inte dum hen heller sjöng så man fick ståpäls...och jag tyckte det var otroligt likt Ola Salo !!!

Tjingelingen från Rantamor.

BP sa...

Gud så himla roliga bilder, minnen och upplevelser! Å hur ni minglar. Ni "connect" liksom. Hur gör ni???!!!
Är det schlagern som förenar eller?! Konstigt nog påminner ditt mingel om mina irl-besök på fotbollsevenemang - allt blir naturligt liksom åsså himla kul:-)

Anna sa...

Ni måste ha haft en superkul kväll, verkligen kul och följa dig!