fredag 6 juni 2014

Den 6:e juni

I stället för att göra fotoalbum över vårens händelser,så har jag gjort en fotobok på nätet,den kom hem igår. Blev så nöjd med omslaget som är vackra blommor i Paris!

Här lite bilder från Malta. Men ser att jag faktiskt har glömt en resa i boken, Londonresan i januari! Tja, man kan inte komma ihåg allt!

Dagen till ära-det är ju fredag, och inför en hel helg på jobbet,så bidde det hembakad pizza efter joggingturen runt jästbolaget idag! Ha en fortsatt trevlig helg ni som är lediga.

3 kommentarer:

Hovdamen sa...

Åh en fotobok, det borde man verkligen göra! Ibland är det lite tråkigt att bara ha bilderna på datorn. Kram

Ama de casa sa...

Kul med en fotobok! Jag har aldrig fixat nån sån... Nöjer mig med stora bildarkivet där Anders har fixat en jättebra ordning så jag kan kolla upp vad som hänt under åren. :-)

Pizzan såg urgod ut! :-)

BP sa...

Vilken toppen fotobok! Å eftersom du glömde Londonresan är det ju bara göra minst en till.
Vilket bolag använde du?