söndag 13 juli 2014

Hemma igen

En av de sista kvällarna blev vi med på bild alla fyra!

Sista kvällen myser vi med campari&juice innan middagen.

Då tog jag ännu en bild på solnedgången...

Sista dagen blev solig och varm

Den spenderade vi vid poolen i väntan på bussen som tog oss till flygplatsen kl 18 på kvällen!
Tolv fantastiska dagar på den gröna varma ön Kefalonia blev det! Nu har vi kommit hem, jag med en trist förkylning och fortfarande lite magknip...hm. Ute är det grå himmel. Håller på att packar upp och även förbereder mig för ett besök hos Fonus i morgon i Falun, och en övernattning där hos min bror för att sen träffa prästen och förbereda oss för pappas begravning. Känns så där...

11 kommentarer:

BP sa...

Ni har haft 12 härliga dagar. Nu är du hemma igen - ja varmt är det ju här också med svenska mått mätt, men det går ju inte att jämföra.

Innan du tar tag i det trista imorgon hoppas jag att du inte somnar i soffan under kvällens final. Tyskarna borde vinna, men Argentina spelar ju nästan på hemmaplan. Spännande!

Susanne sa...

Skickar en massa varma kramar till dig.

Shamrock sa...

Välkommen hem (även om det blir till tråkigheter). Skickar en liten tröstkram

Eva sa...

Styrkekram!!

Hovdamen sa...

Ni ser ju ut att ha haft en fantastisk semester nu också! Tråkigt med din pappa men han har väl varit dålig ett tag? Livet e upp o ner. Kram

fialia sa...

Välkommen hem o hoppas du har fått laddat alla batterier för det som komma ska.
Men har sett att ni haft det härligt!
ha de Fia

Ama de casa sa...

Såg verkligen underbart härligt ut!

Jobbiga bestyr att ta tag i nu...

Veronica sa...

Måste först säga att du är så GALET SNYGG!!! <3
Se'n förstås, massor av styrkekramar i din sorg. Var rädda om varandra.

Hanna sa...

Vad härligt det ser ut. Skickar även en kram i det svåra du har framför dig.

Helga sa...

Det ser ut att ha varit härligt även om det säkert var en del annat att fundera på under tiden. Jag var på Kefalonia med barnen för några år sen och vi var nöjda!

Kram!

Anni sa...

Du kastas verkligen mellan livets ytterligheter, jag kan inte låta bli att tänka på kontrasterna mellan ditt arbete och så begravning och död. Soliga semesterbilder mitt i. Jag är glad att du fick dessa avkopplande dagar med vila och fest, fick känna hur levande du är.
Skickar dig stora varma kramar och ork att ta dig igenom det som väntar.