torsdag 17 juli 2014

Walking down the memory lane...

Så kul att se gamla foton från förr! Detta foto är från våren 1967, brorsan ser ju inte så gammal ut :-)
En fin bild på oss alla tre med pappa, tror att det är från vår första semester resa som vi gjorde 1973, vi bilade i vår Volvo Amazon upp till Umeå.

Samma resa. Kolla in pappas enorma polisonger! Och elaka jag som gör kaninöron på syster!
Idag har jag samtalat med Svenska Kyrkan i Falun och fixat med en lokal för minnesstund efter begravningen nästa vecka. Vi blir fler än beräknat, och får inte plats hemma hos min bror längre.
Kontaktat och avslutat diverse autogiron....
Men har också njutit av solen...

3 kommentarer:

BP sa...

Walking down Memory Lane är underbart! Vi gillar dt också - skarpt!
Å vilken ung pappa till två tjejer och en liten kille.
Försökte ett tag att klura ut vem av tjejerna var du. Kom fram till att du sitter vid bordet i den nedersta bilden. Men jag kan ha helt fel...

Susjos sa...

Du har fel BP, jag är den som står upp på sista bilden. Det är lillasyster som sitter. :-)

Anki sa...

Det är tungt med förluster av nära och kära. Men begravning och allt jobbigt omkring gör att man får lite hjälp att bearbeta sorgen, och sakta sakta klingar den tyngsta sorgen av för att ge plats för fina minnen. Önskar dig och din familj en fortsatt fin sommar. Kram!