måndag 25 augusti 2014

Foton från IW-kursen

Idag kom det foton från kursen som en av kursdeltagarna tagit!
Här står jag med min rumskompis,som imponerade genom att vara med på denna kurs som var otroligt intensiv och fysisk tuff, hon är en förebild...och fyller 67 år i nästa vecka!
Mellan träningarna så satt vi i skolbänken
Här är det grupparbete på g
Och här är finalpasset- mina tre minuter som IW ledare, och ja, jag lärde mej en atletisk hållning!
Gissa om det har varit tufft att gå i trappor idag...har varit lite stum i benen, och så var det ju jympapasset ikväll också....ack ja, lite träningsvärk får man väl klara!

6 kommentarer:

Ama de casa sa...

Hmm... Jag blir lite misstänksam eftersom du bara visar stillbilder? Sådär kunde jag också ha gjort. Stått stilla, alltså ;-)

BP sa...

Skrattar åt Amas kommentar:-)
Träningsvärk gillar jag. Då vet man att man har gjort något, även om det inte syns på bilderna;-)

kattiiiiss sa...

Vad snygg du är!
Har aldrig testat IW. Det kanske vore något :-)

Veronica sa...

Hur kan du båvara så jäkla SNYGG när du tränar?!?

Susjos sa...

Veronica , gulle dej! Men du skulle se mej efter passet!!! Haha!!!

Susjos sa...

Kaatzi, tack snälla du (men som sagt, efter passet var susjos inte speciellt snygg, haha!)
Men nåt du måste prova så är det indoor walking! Som att jogga i luften, skonsamt för hela kroppen! Och svettigt värre!!!!