söndag 5 oktober 2014

Chicago på Stadsteatern!


Så var det då dags att se musikalen Chicago på Stadsteatern. Vi hade perfekta platser nästan längst fram och kunde njuta av Lisa Nilssons fanstastiska sång och dans! Liksom Sharon Dyall,Dan Ekborg och flera fantastiska dansare!!! Vilken föreställning! Recension i SvD kan ni läsa här.
Sen gick vi vidare,min kompis och hennes döttrar till Restaurang Marie Laveau på Hornsgatan, där vi åt en fantastisk middag! Vad sägs om :Chipotlebrässerad grissida med morotschutney ,(långtidsstekt i 12 timmar) till den valde jag sötpotatisgratäng. Alltså,den smälte i munnen! Synd att jag inte tog något foto på maten (måste lära mej av BP!) .
Så,nu är den här härliga helgen över, en ny rolig vecka väntar. Vad sägs om ett besök på Artepelag?!

3 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Chicago är då nå't för dig, inte för mig men maten - MUMS. Å japp, du borde lära dig - att fota maten. Ge mig bara ditt telefonnummer, så messar jag och påminner dig;-)
1 000 tack för länken gulliga du:-)

Ama de casa sa...

Vad härligt att se på den föreställningen! Fast Artepelag? Vad är det? Här kommer min okunskap verkligen fram...
:-)
PS: Till och med google verkade lite ovetande? ;-)

Susjos sa...

Oj,Ama, jag har ju stavat fel!!! Artipelag ska det vara!