måndag 6 oktober 2014

Övning med stol

Inte så lätt att öva sitt IW pass hemma när man inte har någon IW maskin att öva på! Men gå på stället och en stolsrygg att hålla i,det fick duga idag när jag för första gången började prova passet här hemma, haha!! Upptäckte då att passet var för kort,så nu har jag lagt till en låt! Annars har dagen bjudit på shopping på Coop och uppladdning för jympapasset, som ska bli extra kul ikväll då jag hörde att två brudar som jobbar natt på operation (där vi ju är ibland på nätterna och hälsar på,ja, en av tjejerna pluggar nu till barnmorska till och med) tänkte komma och jympa med mig ikväll! Synd nog har jag bråttom efter passet, för i natt ska jag nämligen jobba!

3 kommentarer:

BP sa...

Bra, då har du iaf haft roligt idag i det här tråkvädret:-)

JaanaM. sa...

Spännande med IW passen! Hoppas få in någon och pröva detta. Jag är dock lite skeptisk.... Tycker om att ha fötterna i golvet när jag tränar... :)

Ama de casa sa...

IW... Borde säkert komma ihåg vad det betyder, men nuförtiden är det teflonminne för min del. ;-)

Kul med "kändisar" på passet :-)