torsdag 19 februari 2015

Dan före årets mello äventyr...

I Falun har Skid-VM dragit igång, och nog hade jag velat vara där på invigningen!

Klippte ned en död (trodde jag) amaryllis innan vi åkte till Gran Canaria, när vi kom hem hade den knopp- och se nu!!

Idag hade vi HLR utbildning och teamträning. På golvet ligger susjos, spelar mormor Berit  som just svimmat då barnbarnet Stina fått hjärtstopp i väntrummet!

Efter en heldag på jobbet var jag väldigt trött inför IW-passet ikväll, men hann hem och vila en stund innan. Nu packning inför mello helg. Här BP är mina lackade naglar, de går fint ihop med boan va?!

Startfältet i Östersund då, efter att ha hört ynka 30 sekunder på alla låtar så är jag så glad, för alla låter bra! Alla kan sjunga! ( hade väldigt svårt för Groupie låten förra lördagen). JAG gillar Jon-Henrik som jojkar. Tror att Kristin Amparo, som sjunger så bra blir med i toppen på lördag. sen är jag svag för Andreas Weise!

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Ha nu en underbar Mellohelg och rocka röven av alla "surjämtar"där uppe i Östersund...
Ska allt kika om jag får syn på den där fina boan din, såg ju dig när du var hos Jenny !!!

Tjingelingen från Rantamor.

fialia sa...

Önskar dig en riktig bra helg, "go for it"!
ha de Fia

BP sa...

Tack susjos för bilden på de matchande naglarna. Å tack för länken:-)
Å jag ser dig nog hellre med paljetter på mellon än avsvimmad liggandes på golvet;-)
Ska spana efter dig i Östersund:-)
Njut!

Ama de casa sa...

Ser att du är redo, minsann! Du har till och med övat på att svimma ifall du möter Weise ;-)

Men banderollen? Var är banderollen??? ;-)

Susanne ❤️ sa...

Du kommer ha det suveränt i helgen och hoppas allt blir en fantastisk upplevelse :)
Själv åker jag till Kanarieöarna i morgon :)
Kram

Helga sa...

Hoppas ni får en toppenhelg!

Jag r i Östersund just nu och igår kväll var vi nere i baren på hotellet en stund och där var det partyparty. Massor med kändisar att titta på ;)

Måste tyvärr åka härifrån nu snart!

Ama de casa sa...

sv: Jomenvisst har jag sett snippan och snoppen-låten. Underbar! Kan inte alls förstå hur vissa har kunnat bli upprörda över den?
:-)

Home2tiny sa...

Ha en toppenhelg vännen och slå klackarna i taket. Kramisar Tina

Freja sa...

Åhh, så kul att gå på mello! Jag var på finalen för två år sen, det var superkul! I år kollar jag bara från soffan.