tisdag 31 mars 2015

Överraskning

Som jag undrade idag vad det var jag skulle hämta på "posten", fått två sms- en påminnelse om att hämta paket. Det var stort och tungt och jag var lika frågande när jag tog emot paketet- vad i hela friden är detta? Har jag missat något som jag beställt eller???

När jag öppnade paketet så klarnade bilden! Hade ju fått ett presentkort av äldsta sonen i julklapp, där man kunde välja present från Leif Mannerström, och sent omsider har jag skickat in två val, men det var några veckor sen nu!

Val nr 1 var en morgonrock, men de måste ha varit slut, för detta är en rejäl skärbräda av bambu- som var mitt val nr 2. Jättefin! Snacka om överraskning!!
Denna dag har gått snabbt, kunde ju inte sova i natt- så därför blev det sovmorgon idag till halv ett!!! Mamma mia!!! Men då var jag pigg inför kvällens IW -pass, vikarierade ju ikväll. Men trist nog gör min fot mer ont igen, trots Naproxen och Voltaren gel, hm...kanske måste kolla upp det!
Detta är inlägg 26 av blogg 100.

4 kommentarer:

BP sa...

Ibland är det riktigt fördelaktigt att ha ett selektivt minne;-)
Svar: såg matchen på tv, vilket tryck 35 000 på läktaren, varav hälften var iranier! Härligt tycker jag:-) Å vilka snyggingar det var - spelarna i Iran alltså;-)

Susanne ❤️ sa...

Härligt när man får en present sådär efter .. och framför allt då man glömt vad man beställde :)
Så fin och skärbrädor som är bra kan man ine ha för många av ;)
SV Det är inte trosor jag vill ha som verkar vara det första som kommer upp när man googlar på culotte haha visat bild på bloggen vilka byxor jag ville ha hihi
Puss Sanna

Ama de casa sa...

Vilken trevlig överraskning! Ja, det blev ju en överraskning eftersom du glömt bort att du beställt den ;-)

Ama de casa sa...

sv: Jag visste inte att det var schager-60-program i helgen. Tack för att du berättade det! Fast jag får nog hoppas på webben, även om jag är hemma tills dess så kommer nog det programmet att bli nedröstat hemma... ;-)