onsdag 29 april 2015

Aprilväder

Snacka om aprilväder! Och  några +10 grader var det inte alls ute då,nej +4,5 grader stod termometern på,så där hade instaweather fel. Haglade gjorde det i alla fall, skickade bilden till sonen på Malta- han blev inte road av vårt aprilväder, där är det sommarvarmt nu och solsken!

...men efter regn kommer solsken,så Maja passade på att gå ut och tugga lite gräs :-)

Jag passade på att gå ut och jogga, men är det april så är det, för visst började det regna igen och blåsa i motvind! Jag blev dyblöt!! Brrr...
Nu dags för två jobbnätter till! Inlägg 55/blogg100

9 kommentarer:

JaanaM. sa...

Hoppas du får en bra jobbarnatt!
Visst är det burrigt aprilväder. Jag garderade mig med regnkläder idag när jag skulle till jobbet. Om inte annat så värmde dem.

BP sa...

Visst var det konstigt väder idag. I innerstaden regnade det nämligen inte alls, men blåste småspik. Här i Täby hade det tokregnat. Ja, imorgon är ju den sista dagen i april så...

Hoppas du har två lugna och fina nätter. Du slipper iaf majbrasan i eventuellt apriväder imorgon;-)

Home2tiny sa...

Ja hua vilket väder, även om solen skiner är det isiga vindar och riktigt kallt. Hoppas du får en lugn jobbnatt. Kramisar Tina

Ama de casa sa...

Ännu en anledning till att låta bli att jogga... ;-)

Hoppas du har haft en lugn natt!

Livskraft sa...

Vet inte riktigt vad jag tycker om det här aprilvädret.
Vill ha sommar värme nu tack. Så jag kan använda alla klänningar.

Önskar dig en trevlig Valborg.
Kram Karro

Susanne ❤️ sa...

Grymt att du är ute och joggar trots regn o. Rusk !!!!
Tittar förbi och önskar dig en mysig Valborg !
Kram Sanna

Kolonilotta sa...

Ja. Iskallt imorse och nu är det jätte varmt!
Tänkte önska sig en trevlig valborg.
Men du jobbar ju så jag önskar dig en bra natt på jobbet istället!
Kram

Kicki sa...

Så söt bild på Maja...
...och på dig också! Kram

Lena sa...

Har för mig att jag läst att du tagit blodprov, men hittar inte det nu. Har precis beställt med https://medisera.se/ Var det dom du gjorde med?