onsdag 27 maj 2015

Wien, semifinal nr 2

Börjar det bli trist med alla Wienbilder? Sorry, här kommer det fler!!

Vi var många fans som mötte upp Måns på hans hotell på torsdagsförmiddagen..

Mumsmums...

Schlagergeneralen var också vaken...

...och med på tv4 nyheterna och rapport kom vi!


..som sagt Wien var laddad för ESC!

...å vi laddade med pizza...

..och skumbad och försökte svalka de svullna trötta ögonen med en kall handduk!

...sedärja, nu är vi laddade att heja fram Måns i semifinalen nr 2!


..där syns han i arenan!

Så oroliga var vi inte,klart han skulle gå till final!

Mötte ett gäng spanjorer som också gillade Måns "Heroes"


sen vidare till Euro Fan café, där många klätt upp sig!

Golden Boy from Israel!

Här har jag just sjungit duett med denna kille till Rumäniens bidrag förra året "Miracle". Börjar förstå varför jag är så hes ?!!!

Var inte redo att jobba i natt, så trött i morse när jag skulle gå hem efter en natt i telefon där vi fick hänvisa 7 kvinnor till annat sjukhus, vi hade proppfullt! Sovit gott och ska tyvärr jympa nu innan natt nr 2..mamma mia! Inlägg 83/blogg100

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jättekul att se dina Wien-Melodibilder. Måste var kul att vara på plats, dessutom är Wien en trevlig stad.
Ha det bra!

BP sa...

Den bildkavalkaden var ju ÄNNU BÄTTRE än den förra:-)
Å vilka två snyggingar i första bilden. Love it!
Helt suveräna foton från en härlig vistelse i Wien!
Gillar verkligen din entusiasm och hängiven glädje! Du brinner ju verkligen för ESC - å att brinna för nå't känner jag verkligen igen:-)

Hoppas på en lugnare natt nu!

Susanne ❤️ sa...

Vilka underbara härliga Bilder :)
Vilken härlig upplevelse och vad häftigt att vara med då sverige vinner allt :)
Hoppas du mår bra efter resan och att du har njutit fullt ut :)
KRAM

cissi sa...

Haha, såg faktiskt nyheterna då och tyckte väl att Susjos flimmrade förbi! Ville inte tro vad jag såg, men nu har jag så att säga bevis! :)

Comsi comsa sa...


Shit så roligt att du var på plats där, kan tänka mig att det var fullt ös. Nu blev jag nästan lite avis men bara nästan. :-)

Comsi comsa sa...


Shit så roligt att du var på plats där, kan tänka mig att det var fullt ös. Nu blev jag nästan lite avis men bara nästan. :-)

Anonym sa...

Kul att vi fått hänga med på ett hörn via dina reportage!

Ama de casa sa...

WOW så häftigt! Kan aldrig bli för många bilder från Wien :-)

Susanne sa...

Vi tröttnar aldrig.
Kram

BP sa...

Me again: Inget inlägg idag... Är allt ok med dig. Så helt olikt dig att inte blogga...
Kram!

Anonym sa...

Ni är absolut HELKNASIGA!
Kan knappast tro, att nån kan överleva alla sena kvällar-nätter
och se så himla bra ut på alla foton.
Äter du kruska?

What a letdown to come home till vardagsrutinen. Eller hur?

Ruth i Virginia

(Schnitzel und Bier! Vad mer kan man önska sej?

Petra sa...

Wow..vilka härliga bilder. Där skulle man ha varit ;)
Kram Petra