tisdag 28 juli 2015

Discofever!!!



Döm om min lycka när jag upptäcker att Alcazar ska få en hel timme efter allsången.. och jag INTE ska jobba!!! Jobbade en enkel natt i natt. 

...och hur bra är de inte!!!??? Har stått framför TV:n och dansat (med ett gott glas rödvin i handen)..såklart har jag haft flera av deras låtar på mitt jympapass!

...och så kommer Peter Jöback in och sjunger duett med Andreas till "No more tears"( Enough is enough) hur bra var inte det? Och hur snygg är inte Peter Jöback..suck!!!!

8 kommentarer:

Comsi comsa sa...




Jag tittade också.... ☺

Kramen ♥

BP sa...

Hahaha! Lyllo dig! Vilken tajming! Storlycka hos dig förstår jag. Å vilken uppladdning inför Schlagerpride på torsdag:-)

Taina sa...

Oh shit vad bra!!! Är ju discodrottning jag! Hahahahaha! Ska hälla upp ett glas rött och spela låten en gång till och dansa här på bryggan i Thousand Islands!

fialia sa...

Härligt, brukar oxå hoppa upp o steppa lite emellanåt när jag hör bra musik.
ha de Fia

Home2tiny sa...

Det måste jag bara se, förstår att du inte kunde sitta still i soffan, disco när den är som bäst. Japp Peter Jöback är bara ursnygg. Kramisar Tina

Bosse Lidén sa...

jag inser att du hade en toppentisdagskväll. En gång i tiden "bodde" jag på diskotek. Kram Bosse

Susanne sa...

säger som BP, bästa dagen EVER.

Ama de casa sa...

Det programmet har jag sett fram emot ända sen dom berättade om det när årets allsångsartister presenterades. Åsså är jag inte hemma... Tack och lov för webb-TV!
Ska kolla så snart jag kommer hem. Finns internet här med det är så slött. Kommer aldrig att klara av Alcazars tempo.
Men den som väntar på nåt gott... :-)