söndag 4 oktober 2015

Dagen efter kvällen före...å skyltsöndag!

Min födelsedag igår började med blommor från bror i Falun, och kaffe på sängen ( när jag väl ville vakna vid typ 12!)

Sen bidde det en joggingtur i det fina vädret!

Gjorde det lätt för mig och hade beställt goda pajer från Percys kött här i Sollentuna, glömde förstås att fota pajerna! Vänner och släkt kom med blommor och paket,även till sonen som hängde med på ett hörn och just fyllt 25 år!

Här provar jag makens present till mig...gissa vad?!

White Lady tårtan kom från Petit Four i Väsby, den kom jag ihåg att fota innan vi åt upp den!

När alla gäster gått hem var jag och maken fortfarande pigga, så vi såg filmen "Interstellar", men här är klockan halv fyra, och födelsedagsbarnet börjar bli trött!

Vackra rosor från maken...

...mera rosor från svågern..

Är överväldigad av all fantastisk uppvaktning!!!..och jo, där är selfiepinnen som jag fick av maken!!

Eftersom det är skyltsöndag kommer här det fina kortet som var med på makens rosor...

..och några roliga bilder/skyltar från nätet!

Denna bild är faktiskt inte från mitt jobb. Ser ut som skylten är skriven av städerskan, eller?

Idag är en annan dag...sömn vila och tacksamhet...vill passa på att tacka även här för alla glada grattishälsningar ♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

Kolonilotta sa...

Å va härligt att bli firad så där mycket! :)
Selfiepinnen är ju suverän! Men du har ju lyckats suveränt utan den hittills! :)
Alltid fina bilder på dig.
Och jag ser minsann att du fick en flaska Amarine! Mums!
Stor Grattis kram igen!

Kolonilotta sa...

Och kanon bra skyltar förresten! :)

Geddfish ♥ sa...

Grattis i efterskott! Fina rosor och paket, jättekul!
Och skyltningen var kul! Humorbilder går alltid hem.
Kram!

BP sa...

Det lönar sig att fylla 55 - jag menar 45:-) Vilka otrligt fina presenter du fick. Å det är nog halskedjan som du fick av maken tillsammans med de fina rosorna. Maken älskar dig, det syns låååååång vär:-)

Kul att du hann med att skylta också. Puss-kortet skyltar som sagt kärleken från din man.

Å den där BiB-sängen är helt suverän. Nå't att fundera på om man säger så;-)

Skylten med papperskorgen är det en bloggare till som har lagt upp. Perfekt, då är det fler som tänker i "skyltbanor" och gillar den.

1 000 tack för att du skyltar:-)

Ama de casa sa...

Mäh! Jag hade ju räknat ut att det var en selfiepinne och så AVSLÖJAR du det! Suck... ;-)

Vilka braiga presenter, god mat och fina blommor! Det enda som var liiite fel var... Tja, när jag snart fyller år (på riktigt) så kommer jag nog inte att fira det med en joggingtur i alla fall :-D

Kram och grattis igen!

TantGlad sa...

Vackra rosor och roliga texter. Me like.
Du är lså snygg och fräsch.
Grattis i efterskott till dig.

Grattiskram.

Comsi comsa sa...



Härliga skyltar och vackra blommor. Det är kul att fylla år! ☺

Kramen ♥

Mias Mix sa...

Stort grattis i efterskott!!! Låter som du blivit firad ordentligt av dina nära och kära. Smart att köpa färdigt och slippa stressa i köket.
Ha en fin vecka! Kram

znogge sa...

Vilket härligt firande! "White Lady" fanns även på anrika café Mäster Hans i stora staden innan det slog igen. Den såg likadan ut men det fanns nötter i bottnen och den var också romindränkt. Farligt god...

Mias Mix sa...

Glömde... Den där sängen skulle man ju ha :)

Hemma på Sjuan sa...

Grattis till dig i efterskott. Fina presenter. Kram

Anni sa...

En selfiepinne, ojojoj, då blir det mååånga fler kändisbilder framöver!

Men vilka fantastiska blommor du fick, så ljuvligt att bli uppvaktad på det sättet. Älgbiffarna från Percys har jag fått smaka några gånger, har vänner som bor inte långt från butiken (fast nu har de sålt huset och flyttar till centrum).

Och min present, jag den fick du ju i den där segern ;-)

Susanne ❤️ sa...

Vad söt du är vilken underbar dag :) härligt att vi har samma skylt haha ...
Samma humor eller vänner på FB kanske ;)
Det vsr där jag hitta min ...
Hoppas du fpr en fortsatt mysig kväll finaste
Kram Sanna

Home2tiny sa...

Stora och många grattiskramar i efterskott. Vilken härlig dag och fina presenter du fick av dina nära och kära. Kramisar Tina