lördag 20 februari 2016

Swingfly minnen

Då är det dags för deltävling nr 3 i melodifestivalen. Kl. 14 så släpps låtarna i sin helhet, så jag återkommer lite senare med mina gissningar om hur det går ikväll. Under tiden får ni njuta av en bild med Swingfly som vi tog i...Luleå 2011 (då hette hans låt "Me and my drum", och han tog sig då direkt till final och blev femma i finalen)! En mycket trevlig kille som är med i kväll igen,och hans låt kan ha chans att gå vidare ...men återkommer alltså...
PS. Nej, det är inte min schlagerkompis på bilden från operation igår, hon jobbar på ett annat sjukhus i stan. DS.

7 kommentarer:

BP sa...

Swingfly är ju en kopia på Daniel Nannskog, svt:s expertkommentator:-)
Å tack för svaret i ditt PS. Tjejerna är väldigt lika varandra tycker jag.

House and Garden by Bia sa...

Klart man ska se Mello ikväll...och visst kommer jag ihåg den låten, men tyckte tyvärr inte den var särskilt bra, men den i kväll kanske jag gillar, hihi...Jag väntar bara på att den förbaskade värken i höften ska försvinna (om den nu gör det) så jag kan börja yoga och gååå ute !!!
Ha en fin mello lördag
Kram

Geddfish ♥ sa...

Härlig bild!
Klart jag ska se Mellon i kväll!
Ha en go lördag ♥

Ama de casa sa...

Du är duktig på att Schlagermingla du :-)

Comsi comsa sa...


Vi får la se hur det går. :D))

Kram på dig ♥

Ditte sa...

Mello blir det!Jag har inte lyssnat på låtarna men förra veckan tippade jag helt rätt, Viktoria och Daniel och det blir spännand ei kväll. Hoppas att det är några schlager låter med...
Härligt kort här med dig och Swingfly. Dock ingen jag vet vem det är...
Önskar dig en rolig kväll i schlagerns teckan.

BP sa...

Å som vanligt prickade du in precis rätt låtar. F*n du verkligen kan det där. Å du förutspådde t o m After Darks öde. Tack Aftonbladet som uppdaterade mig och gav dig alla rätt:-)