lördag 5 mars 2016

Halmstad del 1




Hej från Halmstad! Igår blev det utekväll med schlagermusik å dans!


Idag är vi lite trötta, hittade Drottning Kristina med boa på stan!


Här på Harrys i Halmstad innan vi gick vidare till The Fox and Anchor.
Hur går det då ikväll? Ja, tyvärr inte som jag vill. Vill att Molly P-H vinner mot Panetoz, men tyvärr verkar killarna va favoriter. Sen hoppas jag Boris går vidare. Isa är min favvo i nästa duell och i duell nr 4 är det lika illa vem som än går vidare! Men tror att killarna går vidare och inte Dolly Style.
Nu laddar vi om för kvällen , snart middag med melloklubben innan vi åker till arenan! Lovar, ska vinka på plats!
Posted using BlogPress from my iPhone

14 kommentarer:

Guldkryckan sa...

Lördag ja...är det ikväll också?
Nja...väntar till finalen...eller är det final idag....får kolla efter.

Ha de bäst och ha en fin kväll :)

Comsi comsa sa...



Lovar att vinka till dig. :D))

Kram ♥

JaanaM. sa...

Idag är det värt att titta, ni är ju med! :)

Anonym sa...

Haha, var tvungen att gå in och kolla om du var på plats eftersom jag fick för mig att jag såg dig i tvn. Eftersom du är där bestämmer jag mig för att det var dig jag såg.

BP sa...

Du är en såååååå härlig tjej. Ja, din kompis också såklart. Ska väl kolla resultatet i Aftonbladet sedan. Huvudsaken är att ni har himla kul!!!

FREEDOMtravel sa...

Vi följde från TV:n medan vi hostade och snörvlade! Lite oväntade resultat kanske... Hälsningar till Halmstad!

Ditte sa...

Jga förstår att ni har roligt! Ohc jag vinkade till dig. Ja, alltså jag vet inte om jag såg dig, men för säkerhets skull. Och vet du, jag hade alla rätt i gissningarna. Men jag gillade peter Jöback och Ola Salo allra bäst. Helt klart!
Önskar dig en härlig kväll/ natt.

Villa Frejas bokblogg sa...

Haga, håller med om att det var lika illa i sista delfinalen... Men tycker om Saraha :)

Geddfish ♥ sa...

Hoppas ni hade kul!!!
Jag följde och försökte se er tjejer, men ack, nej, och ni såg väl inte mej, hej hej...
SöndagsSnöKram ♥

Mias Mix sa...

Vilket härligt äventyr för en mellofreak som du ☺. Själv såg jag fotboll och sen skidorna. Blev kanske inte dina favoriter som vann men ni hade säkert väldigt roligt ☺

House and Garden by Bia sa...

Såg förstås på mello i går...men jag tyckte Ola och Jöback var bäst, haha...dom är ju för härliga dom killarna, har alltid gillat Ola...han är en skön typ enligt mej ;))...nu är det bara finalen kvar då...
Ha det gott !
Kramis bia

Ama de casa sa...

För första gången sen jag vet inte när, så tittade jag inte på Schlagern. Hade liksom fullt upp med annat :-)

Men den stod på i bakgrunden, och när det blev resultatdags så tjuvkikade jag lite. Tycker faktiskt att det var rätt låtar som gick vidare från den omgången.

Ska kolla lite mer noga i efterhand sen :-)

Unknown sa...

Så trevligt det såg ut att vara i Halmstad med mingel och utekväll. Jag såg inte mellan men har sneglat lite på vad Frans och Robin har för bidrag. Jag tycker det är roligast att vänta till final eller Eurovision contest då jag kan se det på spansk TV. Kram på dig

TantGlad sa...

Mellon är kul. Hoppas ni hade det trevligt.

Ha det gott å kram från mig