måndag 18 april 2016

Ulriksdals trädgårdscafé och Michael Kors!

Vad passar bättre att göra en ledig måndag än att åka till Ulriksdals trädgårdscafé och äta den vegetariska goda lunchbuffén med några arbetskamrater?

Inte blev man mindre glad av att titta på alla fantastiska växter som finns där!

Så vackert!

Har ni sett vilka fantastiska citroner?!

Fick ett sms idag att mitt paket hade kommit. Råkade klicka hem ett par Michael Kors sneakers häromdagen, som jag tyckte att jag behövde så här i ESC tider.....eller??!!!!

12 kommentarer:

BP sa...

Japp, det trädgårdscaféet gillar vi skarpt här också. Vi har dock inte testat deras buffé (än) men väl deras olika soppor som är helt suveränt goda. Testa näsa gång du är där.

Å självaste utbudet av blommor är ju suveränt! Läckert att titta på, men med balkong så... Fel ursäkt - inga gröna fingrar och alldeles för lat att hålla plantorna vid liv;-)

Sneakers du klickade hem är coola. De liknar mina Puma - fast dom är prydda med ett Hammarby-märke. Så de passar inte till ESC antar jag;-)

Susanne sa...

Bästa lunchbuffén, vackra blommor och snyggaste sneakers, vilken kanondag

Susjos sa...

Jodå BP, soppa ingick i buffe'n, spenat och svampsoppa idag, supergod!

Browneyedgirl sa...

Underbara blomster :)
Vilka läckra skor, kommer bli kalas på dig. Kram och ha en fin dag, här ska jag packa ihop mig och fara till jobbet :)

znogge sa...

Klart att du behövde! Hur snygga som helst :D

JaanaM. sa...

Snygga skor!!
Härligt att åka till Ulriksdals slott. Borde också besöka stället...

Ditte sa...

VIlken mysig dag med vänner/kollegor.
Tack för besöket på Ulriksdal och deras trädgårdscfé. Länge sedan jag var där för utan bil lite bökigt att ta sig. Men det är det å andra sidan väl värt. Brukade ta med min pappa dit när han var sjuk (altzheimers) och har fina minnen från den tiden och han rivdes verkligen där.
Blommor brukade jag också köpa där. Underbara bilder som piggar upp.
Grattis till dina skor. Perfekta! Helt i min smak. Men jag måste ju alltid prova och se o tårna får plats så kan aldrig beställa hem. Men får tårna plats så är köpet mitt. Ska titta efter butiker som säljer dem.
Önskar dig en trevlig tisdag.

Days by Johanna sa...

Så många vackra blommor, måste iväg och köpa lite till mina utekrukor! :)

Ja blocket är verkligen kanon :)

Ama de casa sa...

Det är himla fint där ute på Ulriksdal :-)

Han Kors trodde jag gjorde väskor? Men - kors i taket - jag hade nog fel... ;-)

Snart dags! Fast jag är inte lika förtjust i Storschlagern som i den svenska uttagningen. Titta kommer jag nog att göra ändå - om inte annat för att kolla efter dig! :-)

Geddfish ♥ sa...

Vilket underbart blommigt ställe att fika och äta på! Underbara blommor och citroner.
Snygga dojor. Lyckos dig, som kan skicka efter! Jag måste prova och prova, men det går bra det med.
Kram ♥

Ami sa...

Vilket härligt ställe att äta lunch på!
Och skorna var riktigt snygga :)
Ha en fin tisdag!

Decdia sa...

Åh så snygga! Jag gillar MK men har tyvärr inget av honom än. Hoppas det är lika sköna som snygga.