fredag 8 juli 2016

Las Vegas dag 3




Vi gjorde repris på gårdagen- chill vid poolen, förutom maken som kollade in fotbollen, och Tobbe försvann också vid 12-tiden då matchen drog igång.


Men Y och jag stannade kvar och solbadade vid poolen...


...tillsammans med många fler!


Hittade äntligen de levande flamingofåglarna vid vårt hotell Flamingo !


...och ikväll var det dags för en Las Vegas show, det blev Legends in consert med Prince, Lady Gaga, Whitney Houston och the king himself : Elvis Presley, den var faktiskt riktigt bra!!
Så många intryck och drinkar idag...så nu är Susjos trött. I morgon är det dags att checka ut från denna helt galna, häftiga och underbara stad och åka vidare....


Posted using BlogPress from my iPhone

11 kommentarer:

Ama de casa sa...

Las Vegas shower gör en sällan besviken :-) Och du lyckas som vanligt mingla med artisterna :-D

Ditte sa...

Vad roligt! Och ni har kombinerat ihop det bra tycker jag med mycket av mycket. Bra att ni laddat inför nästa etapp.

Comsi comsa sa...


Låter hur bra som helst.. 🖒😁

Kram ❤

Comsi comsa sa...


Låter hur bra som helst.. 🖒😁

Kram ❤

Unknown sa...

Så härligt Las Vegas lyx ni har upplevt!! Trevlig helg😚😙

Unknown sa...

Så härligt Las Vegas lyx ni har upplevt!! Trevlig helg😚😙

Anonym sa...

Icke-Vegas fan!
Undrar vart ni tar vägen härnäst?

Ruth i Virginia

HWIT BLOGG sa...

Ser attans kul ut! En stad som aldrig verkar sova...
Kul att följa er resa "over there!
Sommarkram från Titti

BP sa...

Las Vegas är surrealistikt helt klart, men ack så kul att uppleva irl. Å du och Y står då inte för det i Sverige ofta citerade normriktiga beteende;-) Männen kollar fotboll, ni solar;-) Hade jag varit med hFf jag kollat fotboll;-)
Kram från ett soligt 08:-)

Kolonilotta sa...

Nu har jag läst ikapp om dagarna i Las Vegas och jag säger bara WOW!
Vilken upplevelse.

Många kramar!

Kolonilotta sa...

Nu har jag läst ikapp om dagarna i Las Vegas och jag säger bara WOW!
Vilken upplevelse.

Många kramar!