lördag 26 november 2016

Lördag kväll

Efter natt nr 2 i telefonrådgivningen...med en hänvisning och en hel del samtal, så sov jag kort idag också. Men visste att jag skulle få en lugn kväll, för i födelsedagspresent av äldsta sonen med flickvän hade jag fått en middag, gjord av dem här hemma i köket, och i kväll var det dags! Till förrätt fick jag en underbar toast skagen där brödet var stekt i smör...såååå gott!!!

Till varmrätt en supergod fisksoppa...

Sen blev det ost och kex....

Maja blev trött först ...
En underbar lördagkväll är tillända, klockan är över 02...dags att sova!

6 kommentarer:

Ama de casa sa...

Snacka om den perfekta födelsedagspresenten! Såg huuur gott ut som helst! Ja, jag får väl lov att säga grattis igen då :-)

Ha en härlig första advent! :-)

Ami sa...

Men vilken födelsedagspresent! Så perfekt!
Och maten såg verkligen god ut!
Kram

znogge sa...

Vilken god födelsedagspresent och en trevlig sådan också!

Ha en bra 1:a advent!

Comsi comsa sa...



Åh så gott det ser ut....

Första advents kram till dig ♥

BP sa...

Yummie, yummie! Vilken rolig idé att ge dig en lugn kväll med suverän trerätters i födelsedagspresent! Å när jag kom till sista bilden så trodde jag att den skulle visa en efterrätt, men inte äter man upp Maja, även om hon ser försvinnande god och söt ut på det fotot:-)

Ditte sa...

Sådana presenter uppskattar jag också! Så gott det såg ut!
Maja på sista bilden är helt obetalbar. Så söt!
Kram!