måndag 8 maj 2017

ESC-veckan kan börja!



För fem år sedan var vi på vår första ESC , då i Malmö. Här på finalkvällen.

Där träffade vi också John och Kevin för första gången, irländare boendes i London, där vi varit och hälsat på dem. Lägg märke till våra fluffiga och fräscha boor, de är inte fullt lika fräscha och fluffiga längre!

Här är samma tjejer och samma boor i Wien förra året, nej förrförra året! Tiden går...

Efter en tuff natt på jobbet med både liv och död så sov jag i 4, 1/2 timmar innan jag klev upp och förberedde mej för jympan ikväll. Är lite trött efter både natthelg på jobbet och 50-års firande i helgen. Men det är bara att ladda om inför denna vecka. Packning pågår och i morgon åker vi till Kiev!! Lite oroliga är vi att missa semifinal 1, vi landar på kvällen och har inte mycket tid att ta oss till arenan, så håll tummarna! Hur det ser ut med wi-fi i Kiev ,det vet jag inte, får se om jag kan blogga från mobilen? Kul ska vi ha, det vet jag!!! HEJA Robin, som jag tror hamnar i topp fem i alla fall!




7 kommentarer:

BP sa...

ESC är som fotboll - det förbrödrar eller försystrar om man så vill:-) Har ju följt dig i flera år och känner igen bilderna från olika ESC. Underbart att se.

Nu håller jag verkligen tummarna för att ni ska hinna med semifinalen med eller utan nötta boor;-)

Hoppas verkligen att wifin i Kiev funkar! Annars så;-)

Njut, njut, njut! KRAM:-)

Ama de casa sa...

Håller tummarna för att ni hinner fram i tid och att det finns wiffi så vi får ta del av dina härliga rapporter!

Hur som helst - ha det toppenbra! :-)

PS: Skulle det INTE finnas wiffi så ser jag fram emot efterhandsrapporterna ;-)

Kolonilotta sa...

Ha en fantastisk vecka nu! :)
Och lycka till med att komma fram i tid! 💕
Kramar!!!

znogge sa...

Håller tummarna för att det blir en bra och spännande tävling!

Comsi comsa sa...



Håller tummarna för att ni kommer fram i tid! :D)

Ha så kul och en stor kram ♥

Ami sa...

Ha nu en toppenresa :)
Kram

Ditte sa...

Vad häftigt med er resa! Så spännande! Önskar er en härlig, upplevelserik och minnesvärd resa. Hoppas attt du kan blogga lite från KIev! Njut och ha det allra bäst- Förstår att det inte blir så mycket vila diret.
Stor kram!
Och på lördag ska jag titta, absolut.