fredag 22 september 2017

Minnen...

Just idag för fyra år sedan la jag ut denna på facebook...den är lika aktuell idag!!!



För exakt ett år sedan var vi på Karpathos, och jag tog denna bild under min morgonjogg, visst är den vacker!
TACK alla för alla grattisar på bröllopsdagen igår, det värmde gott ♥

Idag har det varit en grå regnig dag, passade på att städa, var sedan ut i duggregnet och joggade. Det var skönt att komma ut, men tungt att jogga! Nu blir det nog bussen till jobbet strax....

5 kommentarer:

Ditte sa...

Bilden är verkligen talande för er barnmorskor. (Och även för en del andra tungt belastade yrkesgruooer...) Mne när ska något hända?
En kan undra.

Bilden från Karpathos är så fin och dte är ju en fin ö. Minns alla öluffningar i Grekland när döttrarna växte upp. Vilka minnen . Fint att ha dem. Och nu får en se framåt, men lite svårt ibland. Jag blir ju inte yngre och har inte alla krafter kvar. Tyvärr.

Skönt med en joggingtur i regnet och fint att rensa hjärnan.
Önskar dig en förhållandevis lugn natt.
Kram!

BP sa...

Första bilden borde ju vara ännu mera "sann" idag efter allt jag läst på din blogg..

Andra bilden är otroligt vacker - ett vykort! Bra att ha ett sådant minne, som är betydligt mera tilltalande än första bilden...

Hoppas på en lugn natt för dig. Å du - väderprognosen ser aningen mera positiv ut för helgen. Vem vet, du kanske vaknar till solsken efter nattjobbet...

Ama de casa sa...

Den första bilden är verkligen talande...

Vilken fin bild från Karpathos! Härligt med minnen :-)

Här är det alldeles för varmt för att jogga nu, så jag struntar nog i det. Får hitta på en annan anledning när det blir svalare ;-)

Geddfish ♥ sa...

Talande bild och en vacker bild, säger mer än tusen ord.
Sköt om dig, kram 💙

Ami sa...

Usch, ni har det verkligen tufft på jobbet! Ni är otroliga som står ut....
Kram