lördag 4 november 2017

Playa del Ingles






Efter en natt utan sömn för mej, så tog vi flygbussen ut till Arlanda kl 05.11 i morse, hann med en tidigare buss! Startade en halvtimme försenade mot Gran Canaria. En behaglig resa där jag fick sova en kvart kanske, så var vi framme på ön. Ett molnigt GC mötte oss, men söderut så skiner solen lite mer. Vi är så nöjda med hotellet, som  välkomnade oss med en liten flaska vin på rummet. Det är ett vuxenhotell utan barn, och med lite träning på hotellet, så jag behöver inte ut och jogga varje morgon. Vädret är sådär, vi hoppas på lite bättre väder framöver. Men det är varmt i luften, och det känns underbart! Vi kommer absolut att trivas här, nu hoppas jag få sova gott inatt.

6 kommentarer:

BP sa...

Hamnat i paradiset eller;-) Japp, det har du absolut gjort:-) NJUUUUUT säger jag bara:-)

FREEDOMtravel sa...

Härligt! Njuuut!!!

Ama de casa sa...

Så härligt! Kollade vädret och ni ser ut att få det superfint framöver - ha det toppenbra! :-)

znogge sa...

Men så härligt det låter! Vi väljer gärna barnfria hotell för jag får min beskärda dos i veckorna. Kram och njut nu av sol, värme och bad!

Ditte sa...

Låter helt ok... Alltså riktigt bra! Hoppas det blir mer sömn i natt och att solen vilat sig i form.

Önskar er fin dagar.
Kram!

PS Har en dotter som åker till Fuenteventura på träningsresa varje höst (de var där i år också) och där tränas det med "allt" och det ingår i resan. Det även solas och njuts i största allmänhet.

Ami sa...

Hoppas ni får en härlig vistelse!
Kram