onsdag 24 januari 2018

Så blev det onsdag..

 En lugnare natt på jobbet, men sov som en stock när klockan ringde på eftermiddagen. Onsdag betyder IW på Friskis, så behövde vakna i tid. Kvällens middag fick bli ett viktväktarrecept : Äggröra med zucchini och rökt lax, mums!  Bilden nedan visar vad som visades på den roliga fotoramen i morse när jag kom hem från jobbet, som byter bild var 20;nde sekund från en usb-sticka, och jag påminns om att snart börjar Melodifestivalen! Kan behövas något att se fram emot denna långa mörka januarimånad!

9 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Såg också en skylt hos TGI i Täby Centrum idag, där man bjöd in folk till ett speciellt "Mello-rum" för att följa mellon. Tänkte på dig såklart:-) Skylten kommer upp på söndag och Skyltsöndag:-)

znogge sa...

Ja, snart är det dags för schlagern och jag kommer att sitta bänkad i tevesoffan. Även om jag inte gillar all musik så gillar jag programmet.

Kram och god torsdag!

Ama de casa sa...

JAAA!!! Snart drar det igång igen - jag såg just min schlagerhatt i garderoben i går och blev också påmind :-) Anders längtar också ;-)

Maten såg väldigt god ut :-)

Susanne sa...

Jag behöver oxå ha något att se fram emot, avskyr vintermörkret. Nog dax att boka en kortresa till någon härlig stad.
Maten ser så mumsig ut

Ami sa...

Kan tänka mig att du ser fram emot schlagern :)
Kram

Anni sa...

Mums både för maten och för att mellospektaklet snart drar igång - det ska bli kul! Vågar man hålla på Mariette redan innan allt startar?

Ditte sa...

Lite uppiggande bilder och tankar är allltid rätt. Och äggröran ser väldugt god ut och piggar ju upp den också. Vågar knappast tänka på det uppiggande IW passet. och säkert kommer det många som villa vara med.

Skönt med en lugnare natt.

Ha det bra!
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Låter riktigt gott. Kram.

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal bröt jag med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom, men jag ville ha honom tillbaka, jag ville ha honom tillbaka eftersom jag hade för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men jag vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och jag föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som jag kunde hjälpa till att stava för att ställa honom för att få tillbaka honom, men jag är den som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget val att prova det. Jag mailade stavningskastret och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, jag har kastat stavningen och överraskande på andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad att jag svarade samtalet och jag sa att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att jag har det problemet, skulle jag vara till hjälp för den personen genom att referera honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskastern som hjälpt mig med mitt eget problem. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}